Gitarren blev glömd

Hej! Idag var det belöning i skolan idag vi bowlade och sen gick vi till parken för att fika. Det var jätte kul, den bästa belöningen vi har haft en så länge ( jag vet inte om det stavas ensålänge eller var för sig )Jag åkte med busen till Trelleborgoch skulle spela gitarr men min syster Paulina, som var i Trelleborg och väntade på mig hade glömt gitarren hemma men det gick bra ändå. Jag fick låna en gitarr som var snyggare än min egen. Så nåt bra var det väl med det. Jag blev hämtad av min mamma och pappa och vi körde till Anderslöv för att jag skulle köpa godis. Jag lånade en tia av mamma och köpte en simpsons figur i en atumat, jag fick Milhouse. Godiset som jag köpte är väldigt gott. Jag ska kolla vad det är på tv sen. Hoppas det finns något bra att titta på. : P

Hej då / kram Uliis

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback