Hej! Imorgon är det gitarr!

Hejsan!! Idag är det torsdag och jag har gått lång skoldag. Jag är faktigst ganska pigg för att komma hem sent. I skolan så gjorde vi pizzabullar till imorgon för då ska vi bowla (min klass). Min klass har ett pärlsystem som går ut på att man kan få max två pärlor per dag och efter en tid ska man ha et viss antal pärlor för att få vara med på den saken vi ska göra och den här gången ska vi ha 26 av högst30 för att få vara med.Man får streck om man inte sköter sig och om man har fått tre streck så tar läraren bort en pärla. Jag har inte förlorat nån pärla än men har två streck. Imorgon är det gitarr i Trelleborg, jag ska träna. Det blir nog min syster Paulina som ska gå med mig.

Jag har ändrat desingn på min blogg och jag tycker att den är mycke snyggare nu ni får gärna skriva vad ni tycker om den nya stilen : P.

Jag ska spela gitarr nu så: Hej då bloggen / Kram Ullis

image42

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag tycker också den är snyggare nu, jag som fixade den ju! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback