Hej och då och re

Hej! Idag har jag och min familj varit i vår skog det var jätte kul. Sen åkte vi till  farmor och åt bullar och kanelbullar,( många bullar ). Men nu när jag skulle sova upptäckte jag min första riktiga finne, det är stor och äklig jag hatar finnar. Imorgon ska jag och Paulina och bada / simma på badhustet i Trelleborg, det ska bli jätte kul, jag älskar Paulina!!! Sen efter det ska jag på fest hos en klasskamrat hon heter Jasmin, jag ska ge henne en jordgubbs-kaktus den är jätte fin det ska bli kul hoppas och tror jag. Jag ska gå och lägga mig snart. Jag har sportlov nu det är bra för då öppnar badhuset 10:00 istället för 12:00 det är bra tycker jag :). Jag ska nog lägga upp en bild på bloggen men jag vet inte vilken. Ja ja men jag får säga

God natt och hej då bloggen / kram Ullis

ps. jag hittar ingen bild så det blir ingen : (

Kommentarer
Postat av: Paulina

Älskar dig också! Det var kul att simma.
Hoppas din finne har försvunnit nu, eller iaf krympt lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback