Hej !!

Hej hej!!! Idag har jag varit i skolan, sen så hade jag teater och idag fick vi manus till Törnrosa. Jag ska spela två feer, den ena heter Listo och den andra som pratar mest heter Talon. Det är lite konstigt för förra gången som vi spela upp så var det första gången för mig men jag fick fler repliker då än nu när det är min andra uppvisning. Jag har tio repliker förra gången så hade jag 14. Nu ska jag gå till Bobba min mormor (jag bor där) Klockan är mycke och jag måste sova för det är skola imorgon så jag måste skriva hej då bloggen / Ullis

ps. det är alla hjärtans dag imorgon så alla som läser får här ett hjärta av mig <3
image38

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Hej! Glöm inte att se "Se upp för dårarna" imorgon! Hoppas konserten var bra i torsdags. Ses snart... PUSS!!!

2008-02-15 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback