Hej !

hej! Idag har jag varit i skolan, det var lång dag idag så jag var trött när jag kom hem. Och jag hade glömt min läxa i skolan så den kan jag inte göra nu men det går nog bra ändå jag kan den lite, det är europa-läxa. Igår var jag hemma från skolan, jag var/är förskyld och var trött och ont i huvudet, jag gjorde min eng-läxa som jag hade i läxa till idag det gick bra jag fick 32 av 32 : ). Imorgon ska jag till trelleborg och spela gitarr det ska bli kul. Jag ska se Gaygalan ikväll
: /. Jag går på teater på onsdagar och nästa vecka ska vi få manus till Törnrosa som vi ska spela upp, jag undrar vad jag ska spela (vissa skulle spela dubbelroller för att det finns så många roller i Törnrosa).

                                                                                                                                   Hej då bloggen ses snart igen  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback