Idag blev det mycke gjort!

Hej! Idag så gick jag och pappa på en gudtjänst därför att dem skulle läsa upp att en släkting till mig hade dött, Han hette Hans och var gift med Pappas moster. Efter så fick vi följa med hem till Ulla ( pappas moster ) och åt smörgåstårta, kakor och kaffe. Där som hon borfinns det jätte stora backar som vi gick upp på fast att det blåste jätte mycke och det blåste ännu mer där uppe, vi gick ner till havet också. ( dem bor i Hammar, där dem spelade in Bästa av mödrar. ) Sen åkte vi till kyrkogården som Hans skulle bli begravd på. Efter det så åkte vi till Annis gård( mammas farmor som är död ) och kollade hur det såg ut där inne det var jätte fint men lite kusligt för alla saker är som Anni lämnade det och alla almenackor var från 1999 det årt hon dog. Sen åkte vi hem och nu så är jag hemma och är trött efter den långa dagen. Imorgon så är det skola igen efter sportlovet. Bye bye bloggen ses snart igen / Ullis
image39ps. det här är en väldigt fin bild tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback